loading...

از همه چی

بازدید : 106
پنجشنبه 13 آذر 1399 زمان : 14:41

دستگاه بسیار تمیز / استوک اروپا / مناسب رندر و گیمینگ

دقیق. ایستگاه کاری ۱۵ اینچی دل، از نو و با اجزای کاملا جدید ارائه و به کار گرفته شده است. Dell هماهنگی ای از عملکرد، ارگونومی و قابلیت جابجایی را همانطور که آزمایشات ما نشان می دهد، به خوبی به ارمغان آورده است.

لپ تاپ استوک

ایستگاه های کاری توسط بسیاری از کاربرانی بعنوان نوت بوک های همراه زبده دیده می شوند، زیرا دارای عملکرد بالا و ویژگی های خوب و همچنین با داشتن جنبه های دیگری از جمله قابلیت ارتقا و اطمینان، سازگاری تا حد بسیار خوبی هستند. زمان طولانی ارائه قطعات جانبی و جایگزین، سازگاری با نرم افزارهای بعدی بازار، دوره های گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش و پشتیبانی توسط تولیدکنندگان نیز از دیگر ویژگی های این نوت بوک هاست. بنابراین جای تعجب نیست که با قیمت بالاتری نیز در بازار به فروش می رسند.

dell-m4600.jpg

امکانات گسترده پیکربندی این دستگاه شگفت انگیز است و نیازهای بسیاری را می تواند پوشش دهد. شش پردازنده مختلف دو هسته ای و چهار هسته ای، چهار صفحه نمایش و سه کارت گرافیک متنوع برای انتخاب وجود دارد. با پیکربندی کمی بهتر می توان به سرعت، ۲۰۰۰ Euro را به دست آورد، مخصوصا زمانی که حتی ویژگی های کوچکتر مانند وب کم و بک لایت صفحه کلید نیاز به هزینه های مازاد دارند. مدل های قیمت مناسب و مجهز تر از قبل پیکربندی شده اند و در فروشگاه های بسیاری در دسترس هستند. مدل مورد بررسی ما با یک پیکربندی عالی ، پردانزده Core i7-2920XM، گرافیک Nvidia Quadro 2000M، فضای ذخیره سازی ۲۵۶ GB Solid State Drive، درایو نوری Blu-ray، صفحه نمایش Full HD، و بیشتر از آن که در ادامه توضیح خواهیم داد.

لپ تاپ استوک

  • پردازنده :Intel Core i7-2920XM (Intel Core i7)
  • گرافیک: NVIDIA Quadro 2000M – ۲۰۴۸ MB, Core: 550 MHz, Memory: 900 MHz, Optimus/ Intel HD Graphics 3000,
  • حافظه: ۸۱۹۲ مگابایت
  • صفحه نمایش: ۱۵٫۶اینچی ۱۶:۹, پیکسلی ۱۰۸۰ ×۱۹۲۰
  • برد اصلی: Intel QM67
  • درایو نوری: Matshita BD-RE UJ242
  • ابعاد: ۳۷× ۳۷۶× ۲۵۶ میلی متر
  • باتری: ۹۷ وات ساعت لیتیوم-یون، ۱۱٫۱V
  • سیستم عامل: Microsoft Windows 7 Ultimate 64 Bit
  • وب کم: ۲٫۱ MP
  • وزن: ۳٫۱۶ کیلوگرم
  • اتصالات: یک Express Card 54mm، دو USB 2.0، دو USB 3.0 / 3.1 Gen1، یک Firewire، یک VGA، یک HDMI، یک پورت نمایشی، یک Kensington Lock، یک eSATA، یک پورت Docking Station، کانکشن های صوتی: هدفون، میکروفن، کارتخوان: SD، یک کارتخوان هوشمند، یک اثرانگشت خوان

بدنه:

بدنه، همانطور که پیش از این نیز گفته شد، به طور کامل تغییر کرده و جدید ساخته شده است و هیچ چیز مشترکی با مدل پیشین Precision M4500 به جز بسیاری از ویژگی های خوب آن، ندارد. آنچه برجسته و مشخص است، ظاهر بیرونی فلزی با یک طرح قهوه ای روشن غیرمعمول است. مواد استفاده شده به طور کلی دلیل کیفیت بالای این دستگاه هستند، هرچند سطوح نواحی کاری از پلاستیک ساخته شده اند. هیچ نقصی در این زمینه وجود ندارد. ناحیه استراحت کف دست در کنار کیبورد محکم است، حتی درزها، و سطح حس رضایتمندی به دست می دهد. این همان چیزی است که برای درب نمایشگر، که می تواند که با مقداری فشار مضاعف می تواند خم شود، اما به نظر بسیار قوی و محکم است نیز صدق کند. پشت درب صفحه نمایش می تواند کمی فرو رود اما تغییرات روی صفحه نمایش بعنوان یک نتیجه ارائه نشده است. لولای صفحه نمایش نسبت به حالت معمول سخت تر و محکم تر است و با یک دست می تواند در هر دو جهت باز و بسته شود. باتری یکپارچه در جلو همچنین در این باره کمک می کند، زیرا تعادلی در ناحیه استراحت کف دست ایجاد می کند.

با این حال، باتری اولین مورد انتقادی مشاهده شده نیز می باشد، زیرا نسبتا باریک است و بعلاوه یکی از چهار پایه روی آن قرار دارد. اگر باتری برداشته شود، بدنه دیگر پایدار نیست و به سمت راست و جلو می رود. در غیر اینصورت یونیت پایه به دلیل حذف هر نوع پنل تعمیر و نگهداری، بسیار قوی و محکم است. این مورد مضر هم هست چون کل صفحه پایه یا صفحه کلید باید برای تغییرات و ارتقا دادن اجزا، برداشته شود. برای دسترسی به فضای ذخیره سازی انبوه (mass storage) برای مثال، ۷ پیچ باید باز شود. هیچ شفتی برای تعویض سریع درایوها وجود ندارد.

وزن اندازه گیری شده دستگاه حدود ۳٫۲ کیلوگرم است که برای یک نوت بوک ۱۵ اینچی نسبتا سنگین است. به غیر از این، ابعاد ۳۷۶×۳۶٫۵×۲۵۶ همچنین از حالت معمولی چند میلیمتری بالاتر می رود. با این وجود، ظاهر غول پیکر باعث حذف سطوح منحنی روی بدنه می شود که تاثیر بسیار ضعیفی بر روی رقابت این دستگاه با دیگر مدل های رقیب می گذارد.

اتصالات:

بعد از بدنه خوبِ دل، ویژگی برجسته دیگر این دستگاه قابلیت اتصال آن است. در این مورد تقریبا هر چیز مورد نیازی در دسترس است: USB 2.0, USB 3.0 ، اتصال eSATA و FireWire که (IEEE 1394, 4-pole بدون منبع تغذیه) به طور کامل طیف اتصالات PC را پوشش می دهد. به راحتی می توان FireWire 800 و Thunderbolt را برای تکمیل اضافه کرد، هرچند برای نوت بوک های ویندوزی تا حد زیادی بی معنی است و بنابراین در رقبا نیز قابل دسترس نیست. برای اینترفیس های اضافی یا دستگاه های جانبی نیز یک اسلات ExpressCard/54 موجود است که بیشتر از همه برای اضافه کردن افزونه های مورد نیازی است که همیشه مورد نیاز نیستند. سه امکان برای اتصال مانیتورهای خارجی وجود دارد: یک کانکتور VGA آنالوگ، که عمدتا در نمایشگرهای قدیمی می توان یافت، و همچنین دو جایگزین دیجیتال در قالب HDMI و Display Port.

غیر از آن، یک کارت خوان هوشمند، کارت خوان SD، یک وب کم Gigabit LAN 2.1، MP و البته یک سوکت Kenesington Lock وجود دارد. درایو نوری توسط Matshita ساخته شده است و می تواند فرمت های معمول و همچنین Blu-ray را بخواند و بنویسد. همچنین ارائه جداگانه ای از پورت های صوتی مورد پسند، که استفاده از هدست ها را با جک های کوچک امکان پذیر می سازد داریم.

توزیع رابط ها کاملا موفقیت آمیز بوده است. رابطهای پشتی ممکن است کمی دسترسی شان سخت باشد، اما حداقل کابل های متصل جلوی دست و پا را نمی گیرند و میز کار را به هم ریخته نمی کنند. در مورد پورت های جانبی که در عقب قرار گرفته اند هم این موضوع صدق می کند.

dell-m4600-arakstock1.jpg

جلوی دستگاه: Display latch

سمت چپ دستگاه: Kensington-Lock, 2x USB 2.0, FireWire, audio in/out, card reader, ExpressCard/54 and smart card reader, Blu-ray burner

پشت دستگاه: VGA, Gigabit LAN, eSATA, HDMI

سمت راست دستگاه: Wireless switch, mass storage drive shaft, 2x USB 3.0, DisplayPort

صفحه کلید:

مدل بررسی شده ما با صفحه کلید انگلیسی (QWERTY) سازگار است، اما از سوی دیگر با ویژگی های معمولی مطابقت دارد. نشانه گذاری کلیدها با یک کنتراست خوب انجام شده و کلیدهای عملکردی خاص را به راحتی می توان یافت. با وجود نور پس زمینه صفحه کلید، که می تواند تا ۵ سطح متفاوت با توجه به سلیقه فرد تنظیم شود، بدون مشکل می توان در محیط روشن تا تاریک به کار کردن ادامه داد.

نقطۀ ایست پایانی کلیدها خوب و آرام است، با حرکت متوسط کلیدها، و کلیدها یک نقطه فشار خوب دارند، به خوبی و مطابق با سایز استاندارد. در پایان، دل از عرض بدنه استفاده می کند و نام پد را با صفحه کلید یکپارچه در نظر گرفته است. که وارد کردن ردیف های پیچیده اعداد را بسیار ساده تر می کند علاوه بر این که ویژگی های دلخواه نیز فراهم می آورد.

به استثنای یک سوم چپ صفحه کلید، همه صفحه کلید کاملا محکم است و به هیچ وجه نمی شکند. در منطقه فوق الذکر که در حال حاضر ممکن است با کمی فشار تو برود. در طول آزمون، این امر به هیچ وجه محدودیتی ایجاد نکرد، به همین دلیل اغلب تایپیست های حرفه ای به خوبی می توانند از این صفحه کلید راضی باشند.

عملکرد سیستم:

پیکربندی تحت آزمایش ما از Dell Precision M4600 قطعاً دارای اجزای با عملکرد بالاست. پردازنده چهار هسته ای Core i7-2920XM اینتل در حال حاضر سومین پردازنده سریع در پردازنده های لپ تاپی است و گرافیک Nvidia Quadro 2000M متعلق به یکی از قدرتمندترین تراشه های گرافیکی حرفه ای است که برای استفاده در نرم افزار CAD بهینه شده است. بنابراین نگرانی در مورد عملکرد این ایستگاه کاری وجود ندارد. امکانات فوق العاده ای نیز وجود دارد: در کل چهار سوکت چهار هسته ای مختلف می تواند حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR3 را پردازش کند. مدل های با پردازنده دو هسته ای در مقایسه، ۱۶ گیگابایت را می توانند آدرس دهی کنند. در مدل تحت بررسی ما دو سوکت زیر صفحه پایه با دو ماژول ۴ گیگابایتی فیت شده اند، و هر دو اسلات زیر کیبورد خالی هستند. از این رو هنوز به اندازه کافی برای ارتقا پتانسیل وجود دارد.

عملکرد سیستم در بازی:

قابلیت های عملکردی در زمینه بازی می تواند همچنین با گرافیک حرفه ای ارائه شده توسط Nvidia Quadro 2000M به خوبی پشتیبانی شود. بازی های درخواست شده ممکن است همیشه با رزولیشن کامل و یا بهترین کیفیت قابل پخش نباشند، اما هنوز هم برای بازی های زیادی به اندازه کافی خوب است. بالاخره این ایستگاه کاری در بین ایستگاه های کاری برای این کار استفاده می شود. مشکلات بالقوه سازگاری که ممکن بود به خاطر درایور خاص کوادرو در طول آزمایش رخ دهد، مشاهده نشد.

نویز سیستم:

صدای سیستم بسیار محدود است. با وجود اجزای با عملکرد بالا، نویز سیستم در بسیاری از سناریوهای کاری بسیار بی صدا و آرام است. تهویه و مفهوم سرمایشی یک موفقیت واقعی به حساب می آید، Nvidia Optimus استفاده از گرافیک یکپارچه اینتل را ممکن می کند، و SSD تقریبا بی صدا هم در مقایسه با هارد دیسک موقعیت را بهبود می بخشد. در زمان اینترنت گردی، برنامه های آفیس، بسیاری از کارهای ویرایش تصویر و فیلم با وضوح متوسط استفاده از سیستم و درنتیجه خنک کننده بسیار کم است، که حالت بی صدا را ممکن می کند. در این زمان تنها یک صدای آرام الکترونیک از SSD که در محیط خیلی آرام قابل شنیدن است منتشر می شود.

در زیر بار کاری متوسط، نویز سیستم به ۳۶٫۶ دسی بل می رسد و در طول بار کامل ۴۸٫۲ دسی بل که آزاد دهنده خواهد بود می رسد. چیزی که بسیار مورد پسند بود این بود که عملیات خنک کننده بلافاصله پس از پایان دوره بار کاری بالا کاهش می یابد و دوباره محو می شود. سرو صدای ناخوشایند سیستم خنک کننده مشکلی نیست که در Precision M4600 مطرح باشد.

دستگاه بسیار تمیز / استوک اروپا / مناسب رندر و گیمینگ

دقیق. ایستگاه کاری ۱۵ اینچی دل، از نو و با اجزای کاملا جدید ارائه و به کار گرفته شده است. Dell هماهنگی ای از عملکرد، ارگونومی و قابلیت جابجایی را همانطور که آزمایشات ما نشان می دهد، به خوبی به ارمغان آورده است.

لپ تاپ استوک

ایستگاه های کاری توسط بسیاری از کاربرانی بعنوان نوت بوک های همراه زبده دیده می شوند، زیرا دارای عملکرد بالا و ویژگی های خوب و همچنین با داشتن جنبه های دیگری از جمله قابلیت ارتقا و اطمینان، سازگاری تا حد بسیار خوبی هستند. زمان طولانی ارائه قطعات جانبی و جایگزین، سازگاری با نرم افزارهای بعدی بازار، دوره های گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش و پشتیبانی توسط تولیدکنندگان نیز از دیگر ویژگی های این نوت بوک هاست. بنابراین جای تعجب نیست که با قیمت بالاتری نیز در بازار به فروش می رسند.

dell-m4600.jpg

امکانات گسترده پیکربندی این دستگاه شگفت انگیز است و نیازهای بسیاری را می تواند پوشش دهد. شش پردازنده مختلف دو هسته ای و چهار هسته ای، چهار صفحه نمایش و سه کارت گرافیک متنوع برای انتخاب وجود دارد. با پیکربندی کمی بهتر می توان به سرعت، ۲۰۰۰ Euro را به دست آورد، مخصوصا زمانی که حتی ویژگی های کوچکتر مانند وب کم و بک لایت صفحه کلید نیاز به هزینه های مازاد دارند. مدل های قیمت مناسب و مجهز تر از قبل پیکربندی شده اند و در فروشگاه های بسیاری در دسترس هستند. مدل مورد بررسی ما با یک پیکربندی عالی ، پردانزده Core i7-2920XM، گرافیک Nvidia Quadro 2000M، فضای ذخیره سازی ۲۵۶ GB Solid State Drive، درایو نوری Blu-ray، صفحه نمایش Full HD، و بیشتر از آن که در ادامه توضیح خواهیم داد.

لپ تاپ استوک

  • پردازنده :Intel Core i7-2920XM (Intel Core i7)
  • گرافیک: NVIDIA Quadro 2000M – ۲۰۴۸ MB, Core: 550 MHz, Memory: 900 MHz, Optimus/ Intel HD Graphics 3000,
  • حافظه: ۸۱۹۲ مگابایت
  • صفحه نمایش: ۱۵٫۶اینچی ۱۶:۹, پیکسلی ۱۰۸۰ ×۱۹۲۰
  • برد اصلی: Intel QM67
  • درایو نوری: Matshita BD-RE UJ242
  • ابعاد: ۳۷× ۳۷۶× ۲۵۶ میلی متر
  • باتری: ۹۷ وات ساعت لیتیوم-یون، ۱۱٫۱V
  • سیستم عامل: Microsoft Windows 7 Ultimate 64 Bit
  • وب کم: ۲٫۱ MP
  • وزن: ۳٫۱۶ کیلوگرم
  • اتصالات: یک Express Card 54mm، دو USB 2.0، دو USB 3.0 / 3.1 Gen1، یک Firewire، یک VGA، یک HDMI، یک پورت نمایشی، یک Kensington Lock، یک eSATA، یک پورت Docking Station، کانکشن های صوتی: هدفون، میکروفن، کارتخوان: SD، یک کارتخوان هوشمند، یک اثرانگشت خوان

بدنه:

بدنه، همانطور که پیش از این نیز گفته شد، به طور کامل تغییر کرده و جدید ساخته شده است و هیچ چیز مشترکی با مدل پیشین Precision M4500 به جز بسیاری از ویژگی های خوب آن، ندارد. آنچه برجسته و مشخص است، ظاهر بیرونی فلزی با یک طرح قهوه ای روشن غیرمعمول است. مواد استفاده شده به طور کلی دلیل کیفیت بالای این دستگاه هستند، هرچند سطوح نواحی کاری از پلاستیک ساخته شده اند. هیچ نقصی در این زمینه وجود ندارد. ناحیه استراحت کف دست در کنار کیبورد محکم است، حتی درزها، و سطح حس رضایتمندی به دست می دهد. این همان چیزی است که برای درب نمایشگر، که می تواند که با مقداری فشار مضاعف می تواند خم شود، اما به نظر بسیار قوی و محکم است نیز صدق کند. پشت درب صفحه نمایش می تواند کمی فرو رود اما تغییرات روی صفحه نمایش بعنوان یک نتیجه ارائه نشده است. لولای صفحه نمایش نسبت به حالت معمول سخت تر و محکم تر است و با یک دست می تواند در هر دو جهت باز و بسته شود. باتری یکپارچه در جلو همچنین در این باره کمک می کند، زیرا تعادلی در ناحیه استراحت کف دست ایجاد می کند.

با این حال، باتری اولین مورد انتقادی مشاهده شده نیز می باشد، زیرا نسبتا باریک است و بعلاوه یکی از چهار پایه روی آن قرار دارد. اگر باتری برداشته شود، بدنه دیگر پایدار نیست و به سمت راست و جلو می رود. در غیر اینصورت یونیت پایه به دلیل حذف هر نوع پنل تعمیر و نگهداری، بسیار قوی و محکم است. این مورد مضر هم هست چون کل صفحه پایه یا صفحه کلید باید برای تغییرات و ارتقا دادن اجزا، برداشته شود. برای دسترسی به فضای ذخیره سازی انبوه (mass storage) برای مثال، ۷ پیچ باید باز شود. هیچ شفتی برای تعویض سریع درایوها وجود ندارد.

وزن اندازه گیری شده دستگاه حدود ۳٫۲ کیلوگرم است که برای یک نوت بوک ۱۵ اینچی نسبتا سنگین است. به غیر از این، ابعاد ۳۷۶×۳۶٫۵×۲۵۶ همچنین از حالت معمولی چند میلیمتری بالاتر می رود. با این وجود، ظاهر غول پیکر باعث حذف سطوح منحنی روی بدنه می شود که تاثیر بسیار ضعیفی بر روی رقابت این دستگاه با دیگر مدل های رقیب می گذارد.

اتصالات:

بعد از بدنه خوبِ دل، ویژگی برجسته دیگر این دستگاه قابلیت اتصال آن است. در این مورد تقریبا هر چیز مورد نیازی در دسترس است: USB 2.0, USB 3.0 ، اتصال eSATA و FireWire که (IEEE 1394, 4-pole بدون منبع تغذیه) به طور کامل طیف اتصالات PC را پوشش می دهد. به راحتی می توان FireWire 800 و Thunderbolt را برای تکمیل اضافه کرد، هرچند برای نوت بوک های ویندوزی تا حد زیادی بی معنی است و بنابراین در رقبا نیز قابل دسترس نیست. برای اینترفیس های اضافی یا دستگاه های جانبی نیز یک اسلات ExpressCard/54 موجود است که بیشتر از همه برای اضافه کردن افزونه های مورد نیازی است که همیشه مورد نیاز نیستند. سه امکان برای اتصال مانیتورهای خارجی وجود دارد: یک کانکتور VGA آنالوگ، که عمدتا در نمایشگرهای قدیمی می توان یافت، و همچنین دو جایگزین دیجیتال در قالب HDMI و Display Port.

غیر از آن، یک کارت خوان هوشمند، کارت خوان SD، یک وب کم Gigabit LAN 2.1، MP و البته یک سوکت Kenesington Lock وجود دارد. درایو نوری توسط Matshita ساخته شده است و می تواند فرمت های معمول و همچنین Blu-ray را بخواند و بنویسد. همچنین ارائه جداگانه ای از پورت های صوتی مورد پسند، که استفاده از هدست ها را با جک های کوچک امکان پذیر می سازد داریم.

توزیع رابط ها کاملا موفقیت آمیز بوده است. رابطهای پشتی ممکن است کمی دسترسی شان سخت باشد، اما حداقل کابل های متصل جلوی دست و پا را نمی گیرند و میز کار را به هم ریخته نمی کنند. در مورد پورت های جانبی که در عقب قرار گرفته اند هم این موضوع صدق می کند.

dell-m4600-arakstock1.jpg

جلوی دستگاه: Display latch

سمت چپ دستگاه: Kensington-Lock, 2x USB 2.0, FireWire, audio in/out, card reader, ExpressCard/54 and smart card reader, Blu-ray burner

پشت دستگاه: VGA, Gigabit LAN, eSATA, HDMI

سمت راست دستگاه: Wireless switch, mass storage drive shaft, 2x USB 3.0, DisplayPort

صفحه کلید:

مدل بررسی شده ما با صفحه کلید انگلیسی (QWERTY) سازگار است، اما از سوی دیگر با ویژگی های معمولی مطابقت دارد. نشانه گذاری کلیدها با یک کنتراست خوب انجام شده و کلیدهای عملکردی خاص را به راحتی می توان یافت. با وجود نور پس زمینه صفحه کلید، که می تواند تا ۵ سطح متفاوت با توجه به سلیقه فرد تنظیم شود، بدون مشکل می توان در محیط روشن تا تاریک به کار کردن ادامه داد.

نقطۀ ایست پایانی کلیدها خوب و آرام است، با حرکت متوسط کلیدها، و کلیدها یک نقطه فشار خوب دارند، به خوبی و مطابق با سایز استاندارد. در پایان، دل از عرض بدنه استفاده می کند و نام پد را با صفحه کلید یکپارچه در نظر گرفته است. که وارد کردن ردیف های پیچیده اعداد را بسیار ساده تر می کند علاوه بر این که ویژگی های دلخواه نیز فراهم می آورد.

به استثنای یک سوم چپ صفحه کلید، همه صفحه کلید کاملا محکم است و به هیچ وجه نمی شکند. در منطقه فوق الذکر که در حال حاضر ممکن است با کمی فشار تو برود. در طول آزمون، این امر به هیچ وجه محدودیتی ایجاد نکرد، به همین دلیل اغلب تایپیست های حرفه ای به خوبی می توانند از این صفحه کلید راضی باشند.

عملکرد سیستم:

پیکربندی تحت آزمایش ما از Dell Precision M4600 قطعاً دارای اجزای با عملکرد بالاست. پردازنده چهار هسته ای Core i7-2920XM اینتل در حال حاضر سومین پردازنده سریع در پردازنده های لپ تاپی است و گرافیک Nvidia Quadro 2000M متعلق به یکی از قدرتمندترین تراشه های گرافیکی حرفه ای است که برای استفاده در نرم افزار CAD بهینه شده است. بنابراین نگرانی در مورد عملکرد این ایستگاه کاری وجود ندارد. امکانات فوق العاده ای نیز وجود دارد: در کل چهار سوکت چهار هسته ای مختلف می تواند حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR3 را پردازش کند. مدل های با پردازنده دو هسته ای در مقایسه، ۱۶ گیگابایت را می توانند آدرس دهی کنند. در مدل تحت بررسی ما دو سوکت زیر صفحه پایه با دو ماژول ۴ گیگابایتی فیت شده اند، و هر دو اسلات زیر کیبورد خالی هستند. از این رو هنوز به اندازه کافی برای ارتقا پتانسیل وجود دارد.

عملکرد سیستم در بازی:

قابلیت های عملکردی در زمینه بازی می تواند همچنین با گرافیک حرفه ای ارائه شده توسط Nvidia Quadro 2000M به خوبی پشتیبانی شود. بازی های درخواست شده ممکن است همیشه با رزولیشن کامل و یا بهترین کیفیت قابل پخش نباشند، اما هنوز هم برای بازی های زیادی به اندازه کافی خوب است. بالاخره این ایستگاه کاری در بین ایستگاه های کاری برای این کار استفاده می شود. مشکلات بالقوه سازگاری که ممکن بود به خاطر درایور خاص کوادرو در طول آزمایش رخ دهد، مشاهده نشد.

نویز سیستم:

صدای سیستم بسیار محدود است. با وجود اجزای با عملکرد بالا، نویز سیستم در بسیاری از سناریوهای کاری بسیار بی صدا و آرام است. تهویه و مفهوم سرمایشی یک موفقیت واقعی به حساب می آید، Nvidia Optimus استفاده از گرافیک یکپارچه اینتل را ممکن می کند، و SSD تقریبا بی صدا هم در مقایسه با هارد دیسک موقعیت را بهبود می بخشد. در زمان اینترنت گردی، برنامه های آفیس، بسیاری از کارهای ویرایش تصویر و فیلم با وضوح متوسط استفاده از سیستم و درنتیجه خنک کننده بسیار کم است، که حالت بی صدا را ممکن می کند. در این زمان تنها یک صدای آرام الکترونیک از SSD که در محیط خیلی آرام قابل شنیدن است منتشر می شود.

در زیر بار کاری متوسط، نویز سیستم به ۳۶٫۶ دسی بل می رسد و در طول بار کامل ۴۸٫۲ دسی بل که آزاد دهنده خواهد بود می رسد. چیزی که بسیار مورد پسند بود این بود که عملیات خنک کننده بلافاصله پس از پایان دوره بار کاری بالا کاهش می یابد و دوباره محو می شود. سرو صدای ناخوشایند سیستم خنک کننده مشکلی نیست که در Precision M4600 مطرح باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 30
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 5593
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه